Pagina's

dinsdag 27 maart 2012

Teaser Tuesday - Divergent

Hoi!

Ik heb vandaag eindelijk het boek Divergent van Veronica Roth in mijn brievenbus ontvangen. Dus dacht ik laat ik er maar direct een teaser uit posten!

Ergens vraag ik me af of dit een als spel vermomde zelfmoordactie is. Het is niet de eerste keer sinds de kiesceremonie dat ik me dat afvraag. Ik klim achter Uriah aan de ladder op.

_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________

Inwijdingsdag dompelt het Onverschrokkeheidsterrein in gekte en chaos. Overal zijn mensen en de meeste zijn tegen het middaguur al dronken. Ik worstel me een weg door de menigte om een bord eten voor de lunch te bemachtigen en neem het mee terug naar de slaaplzaal.




Ik ben echt benieuwd naar het boek zelf en ik kan niet wachten om erin te beginnen. Ik hoop dat jullie het zelfde gevoel hebben!


See you later xx
El



Geen opmerkingen:

Een reactie posten