Pagina's

donderdag 1 maart 2012

Band of the month February




Hoi!

Deze maand komt de groep Bastille aan de beurt. Kennen jullie hen al? Goed en anders leer ze kennen!
About
Plaats: Verenigd Koninkrijk (Londen)
Genre: een soort van hoe zou ik het zeggen, niet echt pop, ook geen rock of indie... Zeer moeilijk dus om er een genre op te plakken.

Music
Geen flauw idee hoe ze zijn ontstaan of wanneer (weinig terug te vinden op het internet!) ,maar ik denk zo'n jaar geleden (aangezien sinds toen hun eerste lied op het



internet circuleert). De frontzanger van de groep is Dan Smith, een producer. Je kan misschien denken hoe ken je hen dan als ze zo onbekend zijn: wel door Kate Mcgille, ze heeft namelijk een aantal van hun liedjes gecoverd. Wat valt er nog meer te zeggen, eind vorig jaar hebben ze hun eerste EP uitgebracht: Laura Palmer. Och weet je wat check hen gewoon een keertje uit op Youtube!

Extra
Ze hebben een eigen youtubekanaal: BASTILLEvideos.
Tot nu toe hebben ze enkel nog maar concerten in de UK gehad, maar ik hoop hen ooit live te zien.
En hun EP is verkrijgbaar via iTunes.

Videos
Flaws

City high (cover en véél beter dan het origineel)

Zo ik hoop dat ik een paar fans bij heb kunnen maken!

See you later xx
El



Geen opmerkingen:

Een reactie posten