Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Teaser Tuesday - Rosebush

Hoi!

Zoals de titel zegt, vandaag een teaser uit Rosebush van Michele Jaffe.

Ik kon me voorstellen hoe we daar lagen: ik in mijn onderbroek met zwarte en witte stippen en mijn witte kniekousen, hij in zijn boxer met bliksemschichten, mijn hoofd op zijn schouder, terwijl mijn vingers over de drummersspieren van zijn onderarm gleden.

_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________

Een ogenblik lang was ik helemaal in de war - waar was ik mee bezig, aan andere jongens denken terwijl mijn vriend, mijn geweldige vriend, op het punt stond binnen te komen - maar toen herinnerde ik me de medicijnen die ik kreeg.



See you later xx
El

Geen opmerkingen:

Een reactie posten