Pagina's

maandag 2 april 2012

Releases in April

Hoi!

Ik dacht het is altijd handig om te weten welke boeken er uit komen dus hier een lijstje:

Nederlands:

 Het laatste deel in de onsterfelijke serie van Alyson Noël.

 Under The Never Sky is de oorspronkelike titel en volgens vele
                             dystopia van de hoogste plank!



Ik hou van Las Vegas Ik heb het zelf nog niet gelezen, maar ik denk wel dat het een leuk
                           boek is.

Inwijding Dit boek heb ik zelf al gelezen en het is een echte aanrader!

The Chemical Garden Trilogy - Vrees Het vervolg op verwelken, dus het tweede deel in de serie.

Samenzwering Andere boeken van haar waren goed dus ben ik benieuwd naar dit
                           boek.

Engels:

Pure (Covenant, #2) Het tweede deel in de convenant serie. Het eerste boek heb ik al
                                 gelezen en ik ben echt benieuwd naar het tweede deel.

The Selection (The Selection, #1) De korte inhoud belooft al veel dus ik ben benieuwd.

Grave Mercy (His Fair Assassin, #1) Het heeft veel sterren op goodreads dus ik ben benieuwd.

Zo dat is het voor deze maand en ik hoop dat jullie enkele ideetjes voor deze maand hebben opgedaan.

See you later xx
Elien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten