Pagina's

dinsdag 15 mei 2012

Teaser Tuesday - Illusions

Hoi!

Deze week ben ik is een keertje optijd. En het is een teaser uit het derde boek van de Wings serie van Aprilynne Pike.

'Ik had naar Chelsea moeten luisteren. Ze zei me dat je het moeilijk had met Tamani en ik dacht dat je er wel overheen zou komen. Maar ik had het ernstig moeten nemen. Ik had jou ernstig moeten nemen. Het spijt me dat ik het zo ver heb laten komen.'
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________

'Alle magie die binnen de cirkel wordt gebruikt, wordt teruggekaatst. Zodra ze ophoudt met ons aan te vallen,' zei Shar, met een lichte stemverheffing, 'zal de cirkel haar ook niet meer aanvallen.'


See you later xx
El

Geen opmerkingen:

Een reactie posten