Pagina's

dinsdag 1 mei 2012

Releases in May

Hoi!

Deze maand komen er een heel aantal leuke boeken uit, dus hier is het lijstje:

Engels:

Insurgent (Divergent #2) - Veronica Roth
Eindelijk het tweede deel! Ik kan niet wachten om het te lezen. En het komt trouwens vandaag uit!

City of Lost Souls (The mortal instruments #5) - Cassandra Clare
Ook deze serie is leuk, al zit ik zelf nog maar aan deel twee.

Bitterblue (Graceling Realms #3) - Kristin Cashore
Zelf heb ik de serie nog niet gelezen, maar ik heb al veel goede kritiek gelezen.

Destined (Wings #4) - Aprilynne Pike
Het vierde en meteen ook het laatste deel van de serie (denk ik).

Fated (Soul Seekers #1) - Alyson Noel
De immortal serie van Alyson vond ik nog wel goed, dus ik hoop dat deze serie ook leuk gaat worden.

Changeling (The Order of Darkness #1) - Philippa Gregory
Ik ben echt een enorme fan van Philippa Gregory en ook deze keer ziet het er een veelbelovend boek uit.

Of Poseidon - Anna Banks
De korte inhoud ziet er goed uit en het heeft al meer dan vier sterren op Goodreads.

Nederlands:

The Vampire Diaries: Middernacht - L.J. Smith
Ondertussen weeral het zevende boek dat uit is.

Between - Jessica Warman
Een thriller, het is een keertje iets anders.

Fallen in Love (Fallen #3.5) - Lauren Kate
Een tussenin boek. Zelf zit ik nog altijd maar aan het tweede.

The Fame Game - Lauren Conrad
Ik heb nog geen enkel boek van Lauren gelezen, maar ik ben zeker benieuwd.

Zo dat was het voor deze maand en ik hoop dat jullie een paar leestips hebben opgedaan!

See you later xx
El











Geen opmerkingen:

Een reactie posten