Pagina's

maandag 2 juli 2012

Band of the month June

Hoi!


Deze maand ben ik een keertje op tijd en vanaf vandaag ga ik ook terug regelmatiger posten.  Deze maand heb ik You me at Six uitgekozen. Vele kennen hun misschien al, maar ik vind hen zo geweldig dat ik ze een plaats geef hier.


About
Naam: You me At Six
Van links naar rechts Chris, Matt , Josh, Dan,  Max
Bandleden: 

  • Josh Franceschi - lead vocals
  • Max Helyer - rhythm guitar, backing vocals
  • Chris Miller - lead guitar
  • Matt Barnes - bass guitar
  • Dan Flint - drums, percussion
Plaats: Weybridge, Surrey (UK)
Genre: alternatief, (pop)rock
Geboorte: de band is ontstaan in 2004

Music
Alhoewel ze nog maar 21 jaar zijn hebben ze al drie volledige cd's uit die allemaal ontzettend goed zijn. Elke keer dacht ik dat ze niet meer beter konden, maar dan doen ze het weer. En elke keer verandert ook hun geluid, het blijft YMAS maar toch is het anders. In de UK zijn ze echt al heel bekend en staan ze vaak op festivals. Ook hebben ze al twee jaar op rij de Kerrang! award gewonnen voor Best British Band. In België en Nederland zijn ze ook vrij bekend en staan ook daar soms op festivals (pukkelpop, groezrock). Je kent hen misschien van de nummer Save it for the bedroom, Stay with me of Loverboy. Hun laatste album Sinners never sleep (2011) bevat echt verschillende soorten nummers. Zo hebben ze een nummer opgenomen met Oliver Sykes van Bring me the Horizon dus het nummer, Bite my tongue, is a little heavy. Het nummer When we were younger is dan weer helemaal anders. En daarom vind ik deze band ook zo geweldig wat soort muziek ze ook maken ze zijn altijd goed. En bovendien is het de eerste band ooit die een lied voor een rollercoaster heeft gemaakt! Maar nu is het aan jullie om te oordelen. 

Extra
Matt heeft een eigen kledinglijn "Cheer up! Clothing" die andere bands sponsort en de kleren zijn nog leuk ook.
Ook Josh heeft een eigen kledinglijn "Down But Not Out" en deze lijn heeft echt leuke kleuren. Ook Max heeft een eigen kledinglijn namelijk "Become Antique".

Music
Stay with me

Bite my tongue

The Swarm (geschreven voor de rollercoaster)

See you later xx
El

Geen opmerkingen:

Een reactie posten