Pagina's

woensdag 6 juni 2012

Releases in June

Hoi!

Deze maand komen er weer leuke boeken uit dus hier zijn er alvast enkele.

Engels

The Golden Lily (Bloodlines #2) - Richelle Mead
Naar dit boek kijk ik al uit sinds ik het vorige heb gelezen. Wat dus al een hele tijd, dus zodra het uit is en ik tijd heb ga ik het lezen. Hier kan je alvast het eerste hoofdstuk lezen: 1e hoofdstuk Golden Lily

Timepiece (Hourglass #2)- McEntire
Ik heb al een deel van het boek kunnen lezen, maar ik ik had het eerste nog niet gelezen. Dus ik kon niet echt volgen. Maar wat ik al gelezen heb was wel goed.

Rapture (Fallen #4) - Lauren Kate
Het vierde boek al in de serie en ik moet toegeven dat ik zelf nog steeds aan het tweede deel zit.

Nederlands

De keuze (Nachtschade #2) - Andrea Cremer
Zelf moet ik nog altijd het eerste deel lezen. Maar het staat al zo lang op mij to read-lijstje dat ik denk dat het er deze zomer wel eens van zal komen.


De IJzerkoning - Julie Kagawa
Dit boek wil ik echt al een hele lange tijd lezen, dus ik ben blij dat hij in het Nederlands vertaald wordt

Zo dat was het voor deze maand en ik hoop dat jullie er een leuk boek tussen vinden.

See you later xx
El





Geen opmerkingen:

Een reactie posten